четверг, 30 октября 2008 г.

БА ҲУЗУРИ ЭШОНИ СИДДИҚХОН

Серам аз суҳбати авомуннос,
Назаре хос хоҳам аз ихлос.
Мани бе зиндапир сарсонам,
Маркаби хешро кучо ронам?
Дар шариат агарчй хурдастам,
Дар муҳаббат шароб хурдастам.
Чуз ту дар куй кас намебинам,
Деҳаро чуз қафас намебинам.
Зиндапиро, биёву дастам гир,
Хоҳ ҳушёр, хоҳ мастам, гир.
Эй ту якто нишонаи пирон,
Шонаи ту чу шонаи пирон.
Дуст гардон каминаро бо он,
Ки бувад дустиш човидон.
Мубтакири ҳама гунаҳ будам,
Русафеди дарунсияҳ будам.
Ришу муям кунун сафедастанд,
Ноумедй чаро? Умед астанд.
Он умеде, ки Бории Якто,
Бо гуноҳон намонадам танҳо.
Яди байзо намоядам дастат,
Кам нагардад ба роҳи ҳақ шастат.
Навсафар ҳастаму навоварде
Балки навдавлатею навдарде.
Шукри ин дардро чй сон гуям?
Ё ки ин ғам ба чй касон гуям.
Чуз ту ошиқтаре намебинам,
Чуз ту содиқтаре намебинам.
Июни 1994.
******
Худовандо, нигаҳ дорй қаду бозуи Сиддиқхон,
Барои мо, ки овардем ру бар руи Сиддиқхон.
Агар аҳли назар бошй, биёву ҳамраҳи мо бин,
Ҳазорон маънии пинҳон ба як абруи Сиддиқхон.
Димоғолудаи гулҳои бадбуем мо, варна,
Зи гулҳои биҳишт ояд, хаёлам, буи Сиддиқхон.
Ба оби Замзамаш ҳочат намемонад дигарбора,
Касе як қатра об хурдаст агар аз чуи Сиддиқхон.
Хароботи муҳаббатро сутуни охирине ҳаст,
Мабодо офате афтад ба хори куи Сиддиқхон.
Зи чаҳли хеш шарманда бишуд ин Чураи "оқил",
Нишаст то як нафас дар суҳбати дилчуи Сиддиқхон.
С. 1995.

1 комментарий:

Alarico Adalbert комментирует...


Я не смог бы закрыть свой первый дом без мистера Бенджамина Ли! Бенджамин и его команда сделали для меня все возможное в этой сделке. он с легкостью справился с моей очень трудной сменой времени и всегда был доступен для меня, когда у меня были вопросы (а у меня их было много), даже когда он был вдали от офиса, что я очень ценил! он и его команда уладили множество споров с продавцом в последнюю минуту и ​​неустанно работали, чтобы убедиться, что я смогу закрыть до истечения срока аренды (и моей помощи по первоначальному взносу, если на то пошло). г-н Бенджамин - невероятно знающий кредитный специалист, вежливый и терпеливый. Я просмотрел пару предложений по недвижимости перед моей последней покупкой, и Бенджамин был там, чтобы помочь с каждым из них, часто координируя свои действия с моим агентом за кулисами. я чувствовал поддержку на протяжении всего процесса. Благодаря Бенджамину и неустанным усилиям его команды, теперь я горжусь своим домовладельцем! Я бы посоветовал вам рассмотреть возможность получения любого вида ссуды на Бенджамина Бриэля Ли. Контактная информация Бенджамина Ли через WhatsApp + 1-989-394-3740 по электронной почте 247officedept@gmail.com